Üye Yorumları



ÜYE YORUMLARI

  • Bu bölümde “Standart” ya da “Premium Üyelik” sahibi kullanıcılarımızın yorumlarını görebilirsiniz.
  • Yorum yapabilmek için en az 3 aydır üyemiz olmanız gerekmektedir.
  • Böylelikle sitemizi uzun zamandır kullanan üyelerimizin yorumlarından yola çıkarak, bizler hakkında daha net fikir sahibi olabilirsiniz.


240 Yorum

  1. mustafa47
    18 Nisan 2019 Cevap Ver

    sitenin çok ama çok fazla yararlı özelliği var, en kötü aklınıza takılan maçları bile direk sorabiliosunuz. canlı destek falan zaten uçuyor, 24 saate yakın destek alabiliosunuz. daha ne olsun ? yani daha ne ister ki insan?

  2. taki26
    17 Nisan 2019 Cevap Ver

    başta herkes gibi tabiki benimde şüphelerim vardı da bu işin hakkını tam anlamıyla veriyorlar, yattığım oldu ama kazandığım en az 10 misli fazladır

  3. egemenatakli
    16 Nisan 2019 Cevap Ver

    beyler çok fazla bahis sitesine üye olmuşumdur ama bu deni isabetli ve emek harcanan başka bir site görmedim, genelde siteler tahminleri botlar ile çeker karşınıza koyar sonuç hüsran olur adamlar harbi harbi inceleyip analiz ediyor zaten siteyi inceleyerek kendinizde görebilirsiniz.

  4. akturk52
    15 Nisan 2019 Cevap Ver

    analizlerin hemen hemen tamamı, kuponlarında her 5 kupondan 3ü 4ü tutuyor arkadaşlar.

  5. polen86
    14 Nisan 2019 Cevap Ver

    iddadan çok fazla bişey anlamayan biri olarak şunu özellikle söylemek isterim, kazanmama gibi bir derdiniz olmasın, sadece verien tahminleri , kuponları oynayın zaten fazlasıya kazanırsınız

  6. veysel63
    13 Nisan 2019 Cevap Ver

    hiçbir şekilde sorun yaşamazsınız. zaten 100 lira nasıl bi kaybınız olabilir ki 😉

  7. cihatatmaca90
    12 Nisan 2019 Cevap Ver

    özellikle analizlerin kapsamlı, tahminlerin ise bir o kadar ince elenip sıkı dokunması takdiri hak ediyor. kuponlarda tabi ki tutmayan zamanlar oluyor, zaten hepsinin tutması mümkün değil ama emin olun tutmayan kuponlarınız için üzülmezsiniz, çünkü çok daha fazlasını kazanabiliyorsunuz.

  8. scarecrow21
    12 Nisan 2019 Cevap Ver

    arkadaşlar gönül rahatlığıyla üye olabilirsiniz, hiçbir şekilde sorun yaşamayacağınız tek tahmin sitesidir.

Sayfa12345»...Son »

Yorum Yap